ŞUHUT DOĞALGAZ İÇİN TEK YÜREK

30 Haziran 2014’e kadar başvuru fırsatı bulunan ve merkez nüfusu 10.000’in üzerindeki ilçelere tanınan doğalgaz’dan ilçemizin faydalanması için yoğun bir şekilde çalışmalar sürdürülüyor.
İlçemiz Belediye Düğün salonunda,İlçe Kaymakamı Ferit Görükmez,Belediye Başkanı Recep Bozkurt,İl Genel Meclisi Üyeleri Ömer Tuncay,Zübeyde Balı,Mahir Şeker,Belediye Meclis Üyeleri,Siyasi Parti Temsilcileri,13 Mahalle Muhtarı,Şuhut’lu işadamları ve İlçemizde bulunan Sivil Toplum Kuruluşları İlçemize Doğalgaz hattı döşenebilmesi için tek yürek oldu.
Yaklaşık bir buçuk saat süren toplantıda İlçe Kaymakamı Ferit Görükmez ve Belediye Başkanı Recep Bozkurt’un Doğalgaz’ın faydasından bahsederek Doğalgaz’ın ilçemize kazandırılması hususunda toplantıya katılanlara bilgi vererek görüş alışverişinde bulundu.Doğalgaz Bilgilendirme Toplantısına katılanların da söz aldığı ve görüşlerini belirttiği toplantı sonucu komisyon kurulmasına karar verilerek komisyonun bugünden itibaren yoğun bir şekilde çalışmalarına başlaması ve kısa süre içersinde istenen elektrik abone sayısına ulaşılarak Doğalgaz’ın ilçemize kazandırılmasına karar verildi.
Konu ile ilgili bir açıklama yapan Şuhut Belediye Başkanı Recep Bozkurt ‘Daha gelişmiş Şuhut daha yaşanabilir bir Şuhut için doğalgaz’ın ilçemize kazandırılması ve ilçemizin kalkınması öncelikli hedefimizdir.Toplantımıza katılan Şuhut’umuzun ileri gelenleri olarak İlçemizin geleceğini düşünerek adımlarımızı atmamız gerekiyor.’diyerek birlik ve beraberlik çağrısı yapan Belediye Başkanı Recep Bozkurt; ‘Şuhut için tek yürek olup İlçemizin ufkunu açalım.’dedi.
Recep Bozkurt Sözlerine şöyle devam etti ;’Doğalgaz bilindiği gibi zehirsiz,temiz ve ekonomik bir yakıttır.Doğalgaz evlerimizde ısınma,sıcak su ve mutfak ta
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE BAŞARI MESAJI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, BİLİM ŞENLİĞİ’NİN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA HAKİM VE SAVCIYA VEDA PROGRAMI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ULUSLARARASI BLOK MERMER FUARI’NIN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA PARK VE YEŞİL ALANLARDA YOĞUN ÇALIŞMA
- ŞUHUT’TA MEYDANLAR ÇAY OCAKLARIYLA CANLANDI
- ÖĞRENCİLER ŞUHUT’UN TARİHİ MİRASINI YERİNDE TANIDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, JANDARMA TEŞKİLATI’NIN KURULUŞ YIL DÖNÜMÜNÜ KUTLADI
- BELEDİYE PERSONELLERİMİZ SAĞLIK KONUSUNDA BİLGİLENDİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖNÜLLERE DOKUNAN ZİYARETLER
- ŞUHUT’TA MARKETLERE ZABITA DENETİMİ DEVAM EDİYOR
- ŞUHUT BELEDİYESİ HAŞERE RİSKİNE KARŞI SAHADA
- ŞUHUT’TA YAĞMUR ALARMI: EKİPLERİMİZ SAHADAYDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN TBMM’DE YATIRIM TEMASLARI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖMÜ BELEDİYESİ’NE ZİYARET
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ŞUHUT HALK EĞİTİMİ MERKEZİ YIL SONU SERGİSİ AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT MİLLET KUPASI’NDA KURALAR ÇEKİLDİ: İLK MAÇLAR 8 HAZİRAN’DA
- BELEDİYE MECLİSİ HAZİRAN AYI OLAĞAN TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN ŞEHİT AİLESİNE ANLAMLI ZİYARET
- BELEDİYEMİZE AİT 3 TAŞINMAZ İHALE YOLUYLA SATIŞA SUNULUYOR











