- AnaSayfa
- Haberler
- ŞUHUTLU HEMŞERİLERİ İLE İFTAR AÇAN BAKAN EROĞLU PROGRAMDAN ÖNCE İLÇEMİZDE İNCELEMELERDE BULUNDU
ŞUHUTLU HEMŞERİLERİ İLE İFTAR AÇAN BAKAN EROĞLU PROGRAMDAN ÖNCE İLÇEMİZDE İNCELEMELERDE BULUNDU

Orman ve Su İşleri Bakanımız Sayın Prof. Dr. Veysel EROĞLU ilçemizde bir dizi incelmelerde bulunduktan sonra iftar programında Şuhut' lu hemşerileriyle buluştu. Bakan Eroğlu ilk olarak inşaatı devam eden İlim Kültür Merkezini gezdi . Afyonkarahisar Valisi İrfan Balkanlıoğlu, Afyonkarahisar Belediye Başkanı Burhanettin Çoban, Şuhut Belediye Başkanı Recep Bozkurt başta olmak üzere protokol üyelerinin eşlik ettiği incelemelerde Bakan Eroğlu yapımı devam eden inşaat hakkında yetkililerden bilgiler aldı. Eroğlu yapımı devam eden projenin tamamladığın da ilçemiz de yaşayan çocukların bilgisayar programları sayesinde Kur’an-I Kerim’i daha hızlı öğreneceklerini kaydetti. Yaklaşık 6,5 Milyon TL’ye mal olan inşaatın sadece ilçemize değil çevre belde ve köylere de hizmet vereceğini vurgulayan Bakan Eroğlu, “İnşallah önümüzdeki günlerde tesisimizi hizmete açmanın da mutluluğunu yaşayacağız. Tesis şimdiden ilçemize hayırlı olsun” dedi. Daha sonra yeni hastane binası ve Halk Eğitim Merkezinde incelmelerde bulunduktan sonra beraberindeki protokol üyleri ve çok sayıda vatandaşla beraber iftar programı için ölmezoğlu düğün salonuna geçti. Dualar ve ilahiler eşliğinde yapılan iftarın ardından bir konuşma yapan Bakan Eroğlu Şuhut ve Afyonkarahisar ile birlikte Türkiye genelinde yaptıkları yatırım ve hizmetler hakkında bilgiler verdi. Şuhut ilçesinde 2003-2012 yılları arasında yatırımcı kuruluşlar tarafından 226 milyon TL'lik yapıldığını dikkat çekerek, "Şuhut için büyük düşünüyoruz. Sadece Şuhut için değil, tüm Türkiye için büyük düşünüyoruz. Türkiye çalışan, emek veren insanların üzerinde yükselecektir. Biz Şuhut'ta olduğu gibi bütün ülkemizde çalışmaya, hizmet etmeye ve üretmeye devam edeceğiz" dedi. İftar yemeğine Bakan Eroğlu ile birlikte Afyonkarahisar Valisi İrfan Balkanlıoğlu, AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Halil Ürün, İl başkanı Mehmet zeybek, Afyonkarahisar belediye başkanı Burhanettin Çoban Şuhut belediye başkanı Recep Bozkurt, Afyon Kocatepe Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Solak, daire müdürleri ve çok sayıda davetli katıldı. Okunan dualarının ardından hemşehrileri ile birlikte orucunu açan Bakan Eroğlu, iftar programının ardından ilçeden ayrıldı. [gallery link="file" ids="2199,2200,2201,2202,2203,2204,2205,2206,2207,2208,2209,2210,2211,2212,2213,2214,2215,2216,2217,2218"]
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE BAŞARI MESAJI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, BİLİM ŞENLİĞİ’NİN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA HAKİM VE SAVCIYA VEDA PROGRAMI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ULUSLARARASI BLOK MERMER FUARI’NIN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA PARK VE YEŞİL ALANLARDA YOĞUN ÇALIŞMA
- ŞUHUT’TA MEYDANLAR ÇAY OCAKLARIYLA CANLANDI
- ÖĞRENCİLER ŞUHUT’UN TARİHİ MİRASINI YERİNDE TANIDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, JANDARMA TEŞKİLATI’NIN KURULUŞ YIL DÖNÜMÜNÜ KUTLADI
- BELEDİYE PERSONELLERİMİZ SAĞLIK KONUSUNDA BİLGİLENDİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖNÜLLERE DOKUNAN ZİYARETLER
- ŞUHUT’TA MARKETLERE ZABITA DENETİMİ DEVAM EDİYOR
- ŞUHUT BELEDİYESİ HAŞERE RİSKİNE KARŞI SAHADA
- ŞUHUT’TA YAĞMUR ALARMI: EKİPLERİMİZ SAHADAYDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN TBMM’DE YATIRIM TEMASLARI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖMÜ BELEDİYESİ’NE ZİYARET
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ŞUHUT HALK EĞİTİMİ MERKEZİ YIL SONU SERGİSİ AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT MİLLET KUPASI’NDA KURALAR ÇEKİLDİ: İLK MAÇLAR 8 HAZİRAN’DA
- BELEDİYE MECLİSİ HAZİRAN AYI OLAĞAN TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN ŞEHİT AİLESİNE ANLAMLI ZİYARET
- BELEDİYEMİZE AİT 3 TAŞINMAZ İHALE YOLUYLA SATIŞA SUNULUYOR
























