BELEDİYEMİZ TARAFINDAN ŞEHİR İÇİ SERVİS HATTINA İKİ YENİ ARAÇ ALINDI

Belediyemiz tarafından iki tane daha şehir içi servis aracı alındı. Belediyemiz bünyesinde bulunan şehir içi servis araçlarına iki yeni araç daha eklenerek halkımızın hizmetine sunuldu. İlçemizde bulunan devlet hastanesinin yeni binada hizmet vermeye başlaması ve aynı mevkide başka kamu binaları veya toki gibi yerleşim yerlerinin inşa edilmesi ile birlikte şehir içi servis güzergahları da değişti. Hastane – Sanayi hattı, Taşlıca hattı , Yalı hattı ve Şuhut Meslek Yüksek okulu olmak üzere 4 araçla hizmet vermeye devam edecek olan servis araçları Ulu cami önünde bulunan duraktan 15’er dakika arayla hareket ediyor. Konu ile ilgili açıklama yapan belediye başkanımız Recep Bozkurt şunları söyledi ‘ bilindiği üzere ilçemizde yapımı devam eden yahut tamamlanmış olan birçok yeni kamu binası bulunmaktadır. Halkımızın hem bu kamu binalarına ulaşımını hızlandırmak hem de her geçen gün hızla büyüyen ilçemizde ulaşımı kolaylaştırmak için daha fazla yolcu kapasitesine sahip iki yeni araç aldık. Halkımızın hizmetine sunmuş olduğumuz yeni araçlarımız otomatik kapı, yüksek tavan, geniş iç hacmi ile daha ferah ve kameralı güvenlik sistemleri ile de daha güvenli bir hizmet sunacaktır. İlçemize ve halkımıza hayırlı uğurlu olsun’ dedi. [gallery link="file" ids="2155,2156,2157,2158,2159,2160,2162,2161,2154,2163,2164,2165"]
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE BAŞARI MESAJI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, BİLİM ŞENLİĞİ’NİN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA HAKİM VE SAVCIYA VEDA PROGRAMI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ULUSLARARASI BLOK MERMER FUARI’NIN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA PARK VE YEŞİL ALANLARDA YOĞUN ÇALIŞMA
- ŞUHUT’TA MEYDANLAR ÇAY OCAKLARIYLA CANLANDI
- ÖĞRENCİLER ŞUHUT’UN TARİHİ MİRASINI YERİNDE TANIDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, JANDARMA TEŞKİLATI’NIN KURULUŞ YIL DÖNÜMÜNÜ KUTLADI
- BELEDİYE PERSONELLERİMİZ SAĞLIK KONUSUNDA BİLGİLENDİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖNÜLLERE DOKUNAN ZİYARETLER
- ŞUHUT’TA MARKETLERE ZABITA DENETİMİ DEVAM EDİYOR
- ŞUHUT BELEDİYESİ HAŞERE RİSKİNE KARŞI SAHADA
- ŞUHUT’TA YAĞMUR ALARMI: EKİPLERİMİZ SAHADAYDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN TBMM’DE YATIRIM TEMASLARI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖMÜ BELEDİYESİ’NE ZİYARET
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ŞUHUT HALK EĞİTİMİ MERKEZİ YIL SONU SERGİSİ AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT MİLLET KUPASI’NDA KURALAR ÇEKİLDİ: İLK MAÇLAR 8 HAZİRAN’DA
- BELEDİYE MECLİSİ HAZİRAN AYI OLAĞAN TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN ŞEHİT AİLESİNE ANLAMLI ZİYARET
- BELEDİYEMİZE AİT 3 TAŞINMAZ İHALE YOLUYLA SATIŞA SUNULUYOR


















