ŞUHUT M.Y.O. KEP ATTI

Şuhut Meslek Yüksekokulu Öğrencileri mezuniyet sevinci yaşadı. Şuhut Meslek Yüksekokulu (MYO) 2012-2013 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni, Şuhut MYO Bahçesinde gerçekleştirildi. Tören öncesi İlçemizin geleneksel yemeği Keşkek yurdun dört bir yanından gelen öğrenci aileleri ve misafirlere ikramı yapıldı. Şuhut Meslek Yüksekokulu bahçesinde yapılan törene,Rektör Yardımcısı Prof.Dr.Kemalettin Çonkar,İlçe Kaymakamı Eyüp Çalışır,Belediye Başkanı Recep Bozkurt ve daire amirleri,öğrenciler,öğrenci yakınları ve vatandaşlar katıldı. Törenin açılış konuşmasını Yüksekokul müdürü Yrd.Doç.Dr.Abdülkerim Çalışkan yaptı.Konuşmasında Okul için bugüne kadar yardımlarını esirgemeyen herkese teşekkür ederek,yapımı devam eden Kredi ve yurtlar kurumu yurdunun tamamlanmasıyla birlikte ilçemizdeki eğitim ve öğretim çıtasının yükseleceğini ve Şuhut’un Veterinerlik ve Gıda Teknolojisinde ilklerin arasına girmesini hedeflediklerini belirtti. Belediye Başkanı Recep Bozkurt , Anadolunun bir çok kentinden ilçemize gelerek eğitim ve öğretimini sürdüren tüm öğrencilere hayatlarında başarılar dileyerek,İlçemizin önümüzdeki yıllarda Eğitim ve Öğretim alanında yapılan yatırımlarla çıtasını üst seviyelere taşıyacağını bu alanda her türlü hizmeti ve desteği sakınmadan sürdüreceklerini ifade etti. Kapanış konuşmasını yapan İlçe Kaymakamı Eyüp Çalışır,öncelikle Eğitim ve Öğretim alanında Desteklerini esirgemeyen Orman ve Su İşleri Bakanı Prof.Dr.Veysel Eroğlu’na,İlçe Belediye Başkanı Recep Bozkurt’a teşekkür ederek,önümüzdeki günlerde boşalacak olan Devlet Hastanesi’nin Yüksek okul olarak kullanılması için girişimlerin devam ettiğini ve gelecek dönemlerde imkanları daha fazla olan bir kampuse öğrencilerimizin kavuşacağını belirterek mezun olan Şuhut Meslek Yüksek okulu öğrencilerine hayatlarında başarılar diledi. 2012-2013 Akademik Yılı Mezuniyet töreninde Şuhut Meslek Yüksekokulu ve diğer eğitim kurumlarına desteklerini bugüne kadar esirgemeyen Malül Gazi p.er Musa ASMA tarafından 20 adet bilgisayar hediye edildi. Tören Öğrencilerin kep atması ile sona erdi. [gallery link="file" ids="1940,1941,1942,1943,1944,1945"]
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE BAŞARI MESAJI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, BİLİM ŞENLİĞİ’NİN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA HAKİM VE SAVCIYA VEDA PROGRAMI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ULUSLARARASI BLOK MERMER FUARI’NIN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA PARK VE YEŞİL ALANLARDA YOĞUN ÇALIŞMA
- ŞUHUT’TA MEYDANLAR ÇAY OCAKLARIYLA CANLANDI
- ÖĞRENCİLER ŞUHUT’UN TARİHİ MİRASINI YERİNDE TANIDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, JANDARMA TEŞKİLATI’NIN KURULUŞ YIL DÖNÜMÜNÜ KUTLADI
- BELEDİYE PERSONELLERİMİZ SAĞLIK KONUSUNDA BİLGİLENDİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖNÜLLERE DOKUNAN ZİYARETLER
- ŞUHUT’TA MARKETLERE ZABITA DENETİMİ DEVAM EDİYOR
- ŞUHUT BELEDİYESİ HAŞERE RİSKİNE KARŞI SAHADA
- ŞUHUT’TA YAĞMUR ALARMI: EKİPLERİMİZ SAHADAYDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN TBMM’DE YATIRIM TEMASLARI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖMÜ BELEDİYESİ’NE ZİYARET
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ŞUHUT HALK EĞİTİMİ MERKEZİ YIL SONU SERGİSİ AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT MİLLET KUPASI’NDA KURALAR ÇEKİLDİ: İLK MAÇLAR 8 HAZİRAN’DA
- BELEDİYE MECLİSİ HAZİRAN AYI OLAĞAN TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN ŞEHİT AİLESİNE ANLAMLI ZİYARET
- BELEDİYEMİZE AİT 3 TAŞINMAZ İHALE YOLUYLA SATIŞA SUNULUYOR












