TÜRK GENCİ ÜLKEMİZİ EN İYİ ŞEKİLDE GELECEĞE TAŞIYACAKTIR

19 Mayıs Atatürk’ü anma Gençlik ve Spor Bayramı ilçemizde kutlandı.19 Mayıs Pazar günü saat 09:00’da Atatürk anıtına çelen sunulması,saygı duruşu ve İstiklal marşı ile başlayan kutlama töreni saat 10:00’dan itibaren Şuhut Lisesi Bahçesinde devam etti.Törene İlçe Kaymakamı Eyüp Çalışır,Jandarma Bölük Komutanı Hilmi Set,Belediye Başkan Vekili Gültekin Özdemir,İlçe Emniyet Müdürü Sadık Semerci,İlçe Milli Eğitim Müdürü Nilkan Göral,İlçe Gençlik Ve spor Müdürü Veli Koşer ve daire amirleri,vatandaşlar ve Öğrenciler katıldı. 19 Mayıs Atatürk’ü anma Gençlik ve Spor Bayramı Dolayıosı ile bir mesaj yayınlayan Belediye Başkanımız Recep Bozkurt,’Türk Genci Ülkemizi En iyi Şekilde geleceğe taşıyacaktır‘ diyerek sözlerine şöyle devam etti. ‘’19 Mayıs 1919 Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün önderliğinde bağımsızlık ve özgürlük mücadelesinin başladığı tarihimizin önemli dönüm noktalarından biridir. 19 Mayıs 1919 binlerce şehit verilerek Türk milletinin kutsal saydığı topraklarında, hür ve bağımsız yaşamasının yolunu açan milli mücadele destanının, bağımsızlık hareketinin başlangıcıdır. Tarihi boyunca bağımsız yaşamış Türk Ulusunu arkasına alarak Büyük ve onurlu bir mücadeleden başarıyla çıkan Atatürk, "En büyük eserimdir" dediği Türkiye Cumhuriyeti'ni, inanıp güvendiği Türk gençliğine emanet etmiştir. Türk Gençliği de bu güne kadar olduğu gibi bundan sonrada Ata'sının emanetine sahip çıkacak, Birlik, beraberlik içinde, birbirine sevgi ile yaklaşan, iyi eğitim almış, donanımlı, bilgi ve beceri kabiliyeti yüksek, üreten, araştıran Türk genci ülkemizi en iyi şekilde geleceğe taşıyacaktır. Milli mücadeledeki azim, inanç ve kararlılığın örnek alınması, ülkemizin başarıya ulaşmasında en büyük etken olacaktır.Bu duygularla Gençlerimizin ve Halkımızın 19 Mayıs Atatürk’ü anma Gençlik ve spor bayramını kutluyorum.’’
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE BAŞARI MESAJI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, BİLİM ŞENLİĞİ’NİN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA HAKİM VE SAVCIYA VEDA PROGRAMI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ULUSLARARASI BLOK MERMER FUARI’NIN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA PARK VE YEŞİL ALANLARDA YOĞUN ÇALIŞMA
- ŞUHUT’TA MEYDANLAR ÇAY OCAKLARIYLA CANLANDI
- ÖĞRENCİLER ŞUHUT’UN TARİHİ MİRASINI YERİNDE TANIDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, JANDARMA TEŞKİLATI’NIN KURULUŞ YIL DÖNÜMÜNÜ KUTLADI
- BELEDİYE PERSONELLERİMİZ SAĞLIK KONUSUNDA BİLGİLENDİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖNÜLLERE DOKUNAN ZİYARETLER
- ŞUHUT’TA MARKETLERE ZABITA DENETİMİ DEVAM EDİYOR
- ŞUHUT BELEDİYESİ HAŞERE RİSKİNE KARŞI SAHADA
- ŞUHUT’TA YAĞMUR ALARMI: EKİPLERİMİZ SAHADAYDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN TBMM’DE YATIRIM TEMASLARI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖMÜ BELEDİYESİ’NE ZİYARET
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ŞUHUT HALK EĞİTİMİ MERKEZİ YIL SONU SERGİSİ AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT MİLLET KUPASI’NDA KURALAR ÇEKİLDİ: İLK MAÇLAR 8 HAZİRAN’DA
- BELEDİYE MECLİSİ HAZİRAN AYI OLAĞAN TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN ŞEHİT AİLESİNE ANLAMLI ZİYARET
- BELEDİYEMİZE AİT 3 TAŞINMAZ İHALE YOLUYLA SATIŞA SUNULUYOR













