23 NİSAN İLÇEMİZDE COŞKUYLA KUTLANDI

23 Nisan ilçemizde okullarda düzenlenen törenlerle coşkuyla kutlandı. Protokol tarafından Atatürk anıtına çelenk konulmasıyla başlayan kutlamalara daha sonra okullarda devam edildi.
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında yapılan kutlamalara ilçe protokolü ilk olarak Kurtuluş İhsan Küçükarslan İlköğretim Okulunda katıldı. İlçe milli eğitim müdürü Nilkan GÖRAL’ ın açılış konuşmaları ile başlayan törenler ana okulu öğrencilerinin hazırlaığı gösteriler, şiirlerin okunması ve çeşitli dallarda yapılan yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödüllerinin verilmesi ile son buldu. Dereceye giren öğrencilere ödülleri İlçe Kaymakamımız Eyüp ÇALIŞIR, Belediye Başkamız Recep BOZKURT ve İlçe Garnizon Komutanı Hilmi SET tarafından verildi.
[gallery link="file"
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE BAŞARI MESAJI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, BİLİM ŞENLİĞİ’NİN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA HAKİM VE SAVCIYA VEDA PROGRAMI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ULUSLARARASI BLOK MERMER FUARI’NIN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA PARK VE YEŞİL ALANLARDA YOĞUN ÇALIŞMA
- ŞUHUT’TA MEYDANLAR ÇAY OCAKLARIYLA CANLANDI
- ÖĞRENCİLER ŞUHUT’UN TARİHİ MİRASINI YERİNDE TANIDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, JANDARMA TEŞKİLATI’NIN KURULUŞ YIL DÖNÜMÜNÜ KUTLADI
- BELEDİYE PERSONELLERİMİZ SAĞLIK KONUSUNDA BİLGİLENDİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖNÜLLERE DOKUNAN ZİYARETLER
- ŞUHUT’TA MARKETLERE ZABITA DENETİMİ DEVAM EDİYOR
- ŞUHUT BELEDİYESİ HAŞERE RİSKİNE KARŞI SAHADA
- ŞUHUT’TA YAĞMUR ALARMI: EKİPLERİMİZ SAHADAYDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN TBMM’DE YATIRIM TEMASLARI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖMÜ BELEDİYESİ’NE ZİYARET
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ŞUHUT HALK EĞİTİMİ MERKEZİ YIL SONU SERGİSİ AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT MİLLET KUPASI’NDA KURALAR ÇEKİLDİ: İLK MAÇLAR 8 HAZİRAN’DA
- BELEDİYE MECLİSİ HAZİRAN AYI OLAĞAN TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN ŞEHİT AİLESİNE ANLAMLI ZİYARET
- BELEDİYEMİZE AİT 3 TAŞINMAZ İHALE YOLUYLA SATIŞA SUNULUYOR





















