‘KİM BU CENNET VATANIN UĞRUNA OLMAZ Kİ FEDA’

24/03/2013
18 Mart Şehitler Günü ve Çanakkale zaferinin 98. yılında Şuhut’ta yapılan törende duygulu anlar yaşandı.
Tören Atatürk anıtına çelenk konulması ile başladı.Törene İlçe Kaymakamı Eyüp Çalışır,Garnizon komutanı Hilmi Set,Belediye Başkanı Recep Bozkurt,Daire amirleri,Gaziler,Şehit yakınları katıldı.Kaymakamlık,Garnizon Komutanlığı ve Belediye Başkanlığının çelenklerinin sunulmasının ardından,Saygı duruşu ve İstiklal Marşı Okundu.Günün anlam ve önemini belirten konuşma Jandarma Astsubay Çavuş Aşkın Güler tarafından yapıldı.
Atatürk anıtındaki programın sona ermesinden sonra İlçemiz Şehitliğine geçilerek vatan uğruna canını feda eden Şehitlerimizin ruhuna okunan dua sonrası Şuhut Anadolu Lisesi Konferans Salonunda ki programa protokol üyeleri tam kadro katıldı.
Şuhut Anadolu Lisesinde devam eden program için günün anlamını belirten ve özel hazırlanan panoramik sergi gezildi.Daha sonra Konferans salonunda hazırlanan programa geçilerek,saygı duruşu ve istiklal marşımız okundu.Şuhut Anadolu Lisesi okul Müdürü Selahattin Akkan’ın günün anlam ve önemini belirten konuşmasının ardından,Çanakkale savaşı ile ilgili sinevizyon gösterimi,Öğrenciler tarafından okunan şiirler ve Tarih Öğretmeni Mehmet Şahin’in konuşmalarını yapmasından sonra ,öğrenciler tarafından Çanakkale Savaşı ve Şehitlerini anlatan piyes canlandırıldı.Protokol,gaziler,şehit yakınları,öğretmenler ve öğrencilerin gözleri yaşararak izlediği piyeste çok duygulu anlar yaşandı.
Fotoğraflar
DİĞER HABERLER
- ATATÜRK PARKI PROJESİNDE ÇALIŞMALAR BAŞLADI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN SAHADA İNCELEMELERDE BULUNDU
- BAŞKAN ÖZAŞKIN KUAFÖR SALONU AÇILIŞINA KATILDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE BAŞARI MESAJI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, BİLİM ŞENLİĞİ’NİN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA HAKİM VE SAVCIYA VEDA PROGRAMI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ULUSLARARASI BLOK MERMER FUARI’NIN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA PARK VE YEŞİL ALANLARDA YOĞUN ÇALIŞMA
- ŞUHUT’TA MEYDANLAR ÇAY OCAKLARIYLA CANLANDI
- ÖĞRENCİLER ŞUHUT’UN TARİHİ MİRASINI YERİNDE TANIDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, JANDARMA TEŞKİLATI’NIN KURULUŞ YIL DÖNÜMÜNÜ KUTLADI
- BELEDİYE PERSONELLERİMİZ SAĞLIK KONUSUNDA BİLGİLENDİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖNÜLLERE DOKUNAN ZİYARETLER
- ŞUHUT’TA MARKETLERE ZABITA DENETİMİ DEVAM EDİYOR
- ŞUHUT BELEDİYESİ HAŞERE RİSKİNE KARŞI SAHADA
- ŞUHUT’TA YAĞMUR ALARMI: EKİPLERİMİZ SAHADAYDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN TBMM’DE YATIRIM TEMASLARI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖMÜ BELEDİYESİ’NE ZİYARET
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ŞUHUT HALK EĞİTİMİ MERKEZİ YIL SONU SERGİSİ AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT MİLLET KUPASI’NDA KURALAR ÇEKİLDİ: İLK MAÇLAR 8 HAZİRAN’DA
Hızlı Erişim












