BAŞKAN ÖZAŞKIN SAHADA İNCELEMELERDE BULUNDU

23/06/2026 Salı
Şuhut Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın, ilçemizin dört bir yanında devam eden çalışmaları yerinde inceleyerek belediye hizmetlerinin daha etkin ve hızlı yürütülmesi için değerlendirmelerde bulundu.
Şuhut Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın, Fen İşleri Müdürümüz Abdullah Zeybek ile birlikte ilçemizde devam eden ve planlanan belediye çalışmalarını yerinde incelemek amacıyla saha ziyaretlerinde bulundu. İncelemelerin ilk durağı Altıgöz Mahallesi Oynağanlı Caddesi oldu. Başkanımız Özaşkın, geçtiğimiz aylarda hizmet vermeye başlayan A101 Market çevresinde yapılan düzenlemeler hakkında bilgi aldı. Bölgede bankamatik yerinin belirlenmesi, market yanında bulunan parkın yeşillendirilmesi, kamelya alanlarının tespiti ve yapılması planlanan çeşmenin konumunun belirlenmesine ilişkin projeler değerlendirildi. Başkanımız Özaşkın daha sonra ilçemizde patates, haşhaş ve fasulye başta olmak üzere tarımsal ürünlerin hasat döneminde çalışmak üzere farklı illerden ilçemize gelen mevsimlik tarım işçilerinin yerleştiği Seydi Köyü Çayırlığını ziyaret etti. İşçilerin yaşam koşulları ve ihtiyaçlarını yerinde inceleyen Özaşkın, ilgili birimlere gerekli çalışmaların yapılması yönünde talimat verdi.
ŞUHUT’TA ÇEVRE HİZMETLERİ TEK ÇATI ALTINDA TOPLANACAK
Saha programı kapsamında Başkanımız Özaşkın ilçemize kazandırılan yeni Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü Prefabrik Hizmet Binası projesinde yürütülen çalışmaları yerinde inceleyerek projenin son durumu hakkında bilgiler aldı. Mehmet Akif Ersoy Mahallesi’nde 2 bin 500 metrekarelik alan üzerinde yapımı devam eden hizmet binasında çalışmalar aralıksız devam ederken gelecek ay hizmete açılması planlanıyor. Bina tamamlandığında Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ile Park ve Bahçeler ekiplerine ev sahipliği yapacak. Böylece belediyemiz hizmetlerinin daha etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesine önemli katkı sağlanmış olacak. Başkanımız Özaşkın’ın son durağı ise Zafer Mahallesi İcikli Sokak oldu. Mahallede devam eden kilitli parke taşı çalışmalarını yerinde inceleyen Başkanımız Özaşkın, Fen İşleri Müdürümüz Abdullah Zeybek’ten bilgi alarak özverili çalışmalarından dolayı ekiplerimize teşekkür etti.
ŞUHUT’TA ÇEVRE HİZMETLERİ TEK ÇATI ALTINDA TOPLANACAK
Saha programı kapsamında Başkanımız Özaşkın ilçemize kazandırılan yeni Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü Prefabrik Hizmet Binası projesinde yürütülen çalışmaları yerinde inceleyerek projenin son durumu hakkında bilgiler aldı. Mehmet Akif Ersoy Mahallesi’nde 2 bin 500 metrekarelik alan üzerinde yapımı devam eden hizmet binasında çalışmalar aralıksız devam ederken gelecek ay hizmete açılması planlanıyor. Bina tamamlandığında Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ile Park ve Bahçeler ekiplerine ev sahipliği yapacak. Böylece belediyemiz hizmetlerinin daha etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesine önemli katkı sağlanmış olacak. Başkanımız Özaşkın’ın son durağı ise Zafer Mahallesi İcikli Sokak oldu. Mahallede devam eden kilitli parke taşı çalışmalarını yerinde inceleyen Başkanımız Özaşkın, Fen İşleri Müdürümüz Abdullah Zeybek’ten bilgi alarak özverili çalışmalarından dolayı ekiplerimize teşekkür etti.
Fotoğraflar
DİĞER HABERLER
- BAŞKAN ÖZAŞKIN KUAFÖR SALONU AÇILIŞINA KATILDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE BAŞARI MESAJI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, BİLİM ŞENLİĞİ’NİN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA HAKİM VE SAVCIYA VEDA PROGRAMI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ULUSLARARASI BLOK MERMER FUARI’NIN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA PARK VE YEŞİL ALANLARDA YOĞUN ÇALIŞMA
- ŞUHUT’TA MEYDANLAR ÇAY OCAKLARIYLA CANLANDI
- ÖĞRENCİLER ŞUHUT’UN TARİHİ MİRASINI YERİNDE TANIDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, JANDARMA TEŞKİLATI’NIN KURULUŞ YIL DÖNÜMÜNÜ KUTLADI
- BELEDİYE PERSONELLERİMİZ SAĞLIK KONUSUNDA BİLGİLENDİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖNÜLLERE DOKUNAN ZİYARETLER
- ŞUHUT’TA MARKETLERE ZABITA DENETİMİ DEVAM EDİYOR
- ŞUHUT BELEDİYESİ HAŞERE RİSKİNE KARŞI SAHADA
- ŞUHUT’TA YAĞMUR ALARMI: EKİPLERİMİZ SAHADAYDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN TBMM’DE YATIRIM TEMASLARI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖMÜ BELEDİYESİ’NE ZİYARET
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ŞUHUT HALK EĞİTİMİ MERKEZİ YIL SONU SERGİSİ AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT MİLLET KUPASI’NDA KURALAR ÇEKİLDİ: İLK MAÇLAR 8 HAZİRAN’DA
- BELEDİYE MECLİSİ HAZİRAN AYI OLAĞAN TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN ŞEHİT AİLESİNE ANLAMLI ZİYARET
Hızlı Erişim
















